Sayfalar

21 Aralık 2011 Çarşamba

DR.HAUSCHKA REJUVENATİNG MASK

  



Bir maskeden bu kadar memnun kalacağım hiç aklıma gelmezdi.Çünkü bir çok maske ya cildimi aşırı kuruturken yahutta cildimde ağırlaşmaya neden olup yağlanma ve sivilcelenme yapıyordu.Maskelerle yıldızım bugüne kadar hiç barışmamıştı..

Herşey Dr.Hauschka ürünlerini incelemek için GNC mağazasına gitmemle ve orada ki görevli arkadaşın bana bu maskenin deneme boyunu vermesiyle başladı..Eve geldim ve hemen denedim.Sonuç: MÜKEMMEL..
Cilt tipim karma-hassas-kurumaya yağlanmaya sivilcelenmeye meyyili ne ararsanız var yani ..
Ama bu maske diğer maskeler gibi asla cildimde ağırlık yağlanma vs. yapmadı..İnce bir tabaka halinde sürdüm ,20 dakika bekledim ve nemli bir pamukla hafifçe sildim (dilerseniz cildinizde de kalabilir ) geriye yumuşacık  ve sağlıkla parlayan bir cilt bıraktı bana..
Dr.Hauschka benim yıllardır uzaktan uzağa takip ettiğim ama daha önceden organik ürünlerle iyi bir geçmişim olmadığından denemeye cesaret edemediğim bir marka idi..Ama Dr.Hauschka fikrimi tamamen değiştirdi.
Şimdi sırasıyla bir çok ürününü özellikle toniğini kullanmayı çok istiyorum.

MUA PUANI: 5 Üzerinden 4.2

1 yorum:

  1. maskenin fiyatını da öğrenebilir miyim?
    bu aralar güzel bir maske arayışındayım da :)

    bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com

    YanıtlaSil