Sayfalar

1 Nisan 2012 Pazar

Uyanış...

  


Bahar geldi..Uyanış başladı..
Bazen bahar hiç bitmesin istiyorum,aslında yaz aylarını da cok seviyorum ama sırf arkasından kış geliyor diye bahar hiç bitmesin istiyorum :)
    En sevdiğim  'Mayıs' ayı da yaklaşıyor,Mayıs doğumgünümün,evlilik yıldönümümün,oğlumun doğuşunun ayı..Bu yüzden apayrı bir yeri ver bende..
Ayrıca bugünlerde herkesin içinde ki o çoşku bende de var..Daha umutluyum,daha enerjiğim,daha keyifliyim,ama yine duyguluyum,duygu peşimi hiç bırakmaz.Zaten  vintage bir ruha sahibim,hep eskide yaşarım..Eskiye dair herşey mıknatıs gibi çeker beni..Kendimi ağlatacak birşeyler bulurum daima..Sevinçlerim, hüzünlerim hepsi ağlamaklı oluşuma bir nedendir..Camdan dışarı bakıyorsam,birde sevdiğim bir müzik çalıyorsa ortam hazır demektir :)

Şimdi sizlerle , bir şarkı paylaşmak istiyorum.Bu postu yazmamın amacıda buydu,işte hem hüzünümü hemde çoşkumu arttıran o şarkı :) Nancy Ajram-Meen Dah Elly Nseik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder